Call Me Fitz
Richard `Fitz' Fitzpatrick, a morally bankrupt top salesman of pre-owned automobiles for nine years running, crashes a GT on a test drive, puts a woman in a coma, and wakes up to find he's grown a conscience - a hanger-on named Larry.
When Fitz discovers his father Ken is leaving Fitzpatrick Motors to Larry in his will he makes a visit to his absentee mother Elaine. Junior Survivalist Kara builds her attempted vehicular manslaughter case.
Fitz unloads Elaine's car in hopes of putting their relationship behind him. After manipulating Larry into a family reunion Elaine comes up with a scam to try to get the car back.
When Larry and Meghan buy Ken a birthday present, Fitz scrambles to come up with his own gift to blow Meghan's out of the water.