Calming Signals: Woof & Meow
Ha Joon (Cha Hun), a twenty-something with minimal dating experience, finds solace only in his dog Meongoo. Desperate to find love, he visits a dating consultation company where he meets Do Hee (Yoon Chae-kyung), a woman who remarkably resembles his first love. Similarly unlucky in romance, Do Hee's sole companion is her cat Anna, yet she remains hopeful about finding a meaningful relationship. As they bond over their shared love for their pets, Ha Joon and Do Hee begin to develop a connection that might just lead to something more. Will their mutual affection for their furry friends be enough to kindle a romantic spark between them? "Woof & Meow - Do You Love Me?" is a 2022 Korean romantic comedy drama.