CAMP ZEROBASEONE
In February 2023, a group of young, multinational male trainees pitted their talents against one another in the music-themed reality TV show “BOYS PLANET.” The top nine competitors in the final overall rankings were selected to join a brand-new all-male K-pop group named ZEROBASEONE. These were Kim Ji Woong, Zhang Hao, Sung Han Bin, Seok Matthew, Kim Tae Rae, Ricky, Kim Gyu Vin, Park Gun Wook, and Han Yu Jin. The group was slated to make its debut in July 2023. But prior to this, the boys embark on an adventure: a journey that will help them bond and get to know one another even better! The ZEROBASEONE members head off to the tranquil South Korean countryside for a “vacation” full of surprises. Once they have arrived, they must complete hilarious challenges, including pizza boxes, balloons, and cavorting about small villages in sharp suits! Mystery visitors will also drop by to pay their regards. One thing is for sure: there won’t be a dull moment for the ZEROBASEONE boys on this journey! “CAMP ZEROBASEONE” is a 2023 South Korean variety TV show.