Car Crash Couples
The race around Europe starts in the UK for four couples who all have their own relationship issues. With just a map, things get off to a shaky start as the couples start their first challenge.
The race goes to Amsterdam; Hunter gets into deep water with Steph; Rob drops a bombshell; Stephanie suspects Hunter of cheating.
After Stephanie and Hunter's relationship hits breaking point in Holland, they try their best to repair the damage; as the race moves into Germany, things start to look up for singletons Joey and Frida, who are finally working together as a team.
The couples wake up in glamorous Monte Carlo. With Hunter and Stephanie out of the race, a new couple arrives to shake things up.