Carter's W.A.R.
Follows Ivan Carter and his mission to expose the impact of poachers, and his attempts to protect the wildlife of his homeland from their devastation.
Rhino Wars
Ivan reveals the secret war that is occurring in Africa, a war of greed that is putting the rhino in the line of fire.