Casting a Spell to You
Upon inheriting a building full of books from his late grandfather, Chi Ji Woo (Sung Joon) decides to turn the place into a bar. Having never worked a day in his life, Ji Woo has no idea how to manage the business and decides to hire a woman down on her luck, So Joong Hee (Lim Ji Yeon). Joong Hee has never once met success but agrees to work with Ji Woo, in hopes that her luck might change. Coming from entirely different worlds, will these practical strangers have what it takes to grow the business and maybe even find love? This 2021 South Korean romantic comedy drama was directed by Kyung Yong Kim.