Catch Up My Prince
Lu Ran Ran (Xu Ruo Han), a medical intern, and Wang Chen Yi (Liu Yi Chang), a video game designer, find themselves unexpectedly transported into a virtual reality game set in China's imperial past. Lu Ran Ran becomes Lu Ren Jia, surrounded by four attractive princes, while Wang Chen Yi transforms into Zhao Chen Yi, the most junior and flamboyant prince. As they navigate this mysterious game world, the non-player characters (NPCs) begin to develop unexpected personality traits. Trapped in this immersive virtual reality, Lu Ran Ran must determine whether she will find a way out or potentially discover love with one of the game's characters. Based on the video game "Shi Shang Zui Keng Die De You Xi," this is a 2022 Chinese drama series directed by Xi Dao.