CatDog
Dog Gone / All You Can't Eat
Cat decides he wants some quiet time to himself, so Dog puts on a suit that resembles the back end of a cat; CatDog want to eat at a taco restaurant, but Rancid Rabbit bans them from entering.
It is the night of the full moon and Dog's canine instincts are in full bloom; Cat and Dog go to war after a falling out.
Cat teases Dog for being afraid of a horror film, but eventually gets scared too. Winslow tries to give CatDog one more side to vote on what they should do for fun.
A squirrel is accidentally glued to Cliff's back; Cat and Dog sell their favourite possessions to secretly buy each other gifts.