Catherine's Family Kitchen
Catherine returns from her Italian travels to her Wicklow roots to reinvent Irish family cooking.
Surprise Guests
Catherine gets a call from her best friend Marina who is holidaying in Wicklow with her young family. She's going to drop in for dinner so Catherine needs to make an impromptu meal for her surprise guests.
Catherine's children Charlotte and Rowan are spending time with their granddad so she seizes the opportunity and decides to head off for a romantic picnic with her husband Claudio.
Catherine decides to take advantage of the rare fine weather and host a Ballyknocken barbecue. It's also an opportunity to say thanks to some of the great people who help with her cookery school.
After Catherine's friend becomes a mother, she reminisces her time as a new mother. She surprises her friend with dishes she can freeze.