Celeb Ex on the Beach
Eight single celebrities head off to a villa in Marbella, where they get plenty of shocks and surprises via celebrity friends, embarrassing evictions, unexpected dates and plenty of matchmaking.
Love At First Sight
Eight single celebrities meet in a luxury villa; sparks fly for Joey; Calum walks into a surprise and Lateysha takes a shining to a 'bad boy'.
Ellie sees Joey and Lorena all over each other, which proves too much; Lateysha gets pied by Michael, but a sexy new celebrity takes her on cloud nine; Calum and Marisa continue to flirt.
Will You Be My Girlfriend?
Calum is caught between his two exes, Marissa and Victoria; Joey has a big question for Lorena; Ashley gets friend-zoned.
Joey and Lorena's new relationship is threatened; David gets cold feet with Laytesha; Ashley has some luck; Michael and Victoria get closer.
Itay finally realises he's lost the battle for Lorena; Ashley gets pied by Georgia; Ellie gets an apology she's been longing for; the Tablet Of Terror dishes up double trouble.
There's a special celebrity arrival at the boat party; Georgia realises she's made a mistake; either Itay or Victoria's time will come to an end.