Chase the Truth
A decade ago, polyglot police detective Chu Yi Han (Wang Zi Qi) lost his mother during an undercover investigation. Driven by his quest to find her, he discovers a potential opportunity to rescue her by infiltrating the powerful Northwestern Wolves crime syndicate. During his dangerous mission, he encounters Gu Lin Na (Su Xiao Tong), a dancer with complex connections to the criminal organization. As Chu Yi Han navigates the treacherous world of the syndicate, he must determine whether Gu Lin Na will be an ally or a threat to his mission of uncovering the truth about his mother's disappearance. This is a 2023 Chinese drama series directed by Jack Zhao.