Chitose Get You!
Chitose Sakuraba is an energetic 11-year-old girl, while her older brother works for the town hall next to the school. Without regard to her surroundings, she rushes to the office to spend all the time with her her brother whenever she has free time, causing all sorts of trouble. Chitose, her close friends, homeroom teacher, and even her older brother's superiors will get pulled into this slapstick, comedic adventure that you won't want to miss!
The Marriage Meeting
Chitose beloved Onii is going to a marriage meeting and you’ll never guess who the other person is.
Chitose’s teacher gives her two big reasons why she can’t be treated as an adult.
The class is outside drawing and the girls’ personality comes out spectacularly in their work.