Close To Me
Jo struggles with the symptoms of her brain injury and seeks help at a support group where she makes a new friend; at home, Rob confesses to something he's ashamed of and more family revelations unfold.
Jo's missing year is played out through Rob's eyes, revealing events she can't remember and secrets she never knew.