Coldwater
Tensions rise as John and Fiona are forced to attend the funeral of a beloved local resident; John's secret becomes dangerously close to being exposed.
John, full of regret over his friendship with Tommy, attempts to voice his suspicions to Fiona, who feels she needs space from John.
Keen to expose the truth about Tommy, John and Fiona invite him and Rebecca to lunch. What starts as a tense meal turns into a dangerous confrontation.