Collateral Interest
A witty criminal has his 10 year old brother abducted by the Mexican cartel after a robbery gone wrong. Now he must pay 18 million dollars in exchange for his brother's life.
Hoax
Dante lands a huge meeting with a business tycoon where he can make enough money to rid himself all his illegal affairs and pay off the Cartel, but not everyone is who they seem to be.
Home Sweet Home
After skipping bail, Dante returns home to Atlanta; despite ridding himself of his false identity and starting over again, unresolved issues from his past come back to haunt him.
Dante and Elijah try to cope to their new life in Mexico and most importantly learn how to survive.
Confessions are made and secrets are revealed that turns Dante's world upside down.