Combat Ships
Documents the greatest maritime battles, escapes, and disasters, interweaving dramatic reconstructions, archival footage and interviews.
Submarines
As a new arms race appears underwater, naval warfare evolves to a new dimension. Countries battle it out to build the most effective weapon.
The First Metal Warships
An examination of the dominant force that was the battleship in the early 20th-century, as it escorted convoys, bombarded beach invasions, and engaged in battles at sea.
A chronological look at the events of the 1944 D-day landings, and the vessels that made the endeavour possible, with an insight into personal stories and engineering wonders.
Explores new perspectives on the political, military, domestic, and social issues of the time, while revealing human stories and engineering marvels.