Comedy Central Presents
Wanda Sykes-Hall
Comic Wanda Sykes-Hall discusses topics such as the realities of marriage, children and celebrity sex scandals.
Marc Maron
Comic Marc Maron discusses various topics including his idea for mandatory drug use for demeaning jobs.
Comic Reggie McFadden discusses various topics including dating large women and smoking crack at a club.
Comic Lewis Black discusses various topics, including the effectiveness of flu shots and the U.S. Congress.
Comic and Irishman Greg Fitzsimmons discusses many topics including religion, the city of Los Angeles and sex.
Mitch Hedberg performs his unique style of comedy and discusses his unorthodox solutions to life's little problems.