Commit or Quit
Couples in crisis turn to the honourable Judge Lynn Toler for a life-altering decision to get married or break up for good.
Marriage Is Prison?
After experiencing devastating losses, Ayanna and Brian seek Judge Toler's help to determine if their past baggage is too heavy to carry into the future.
Mac's been married once and doesn't want to make the same mistake twice; Unique is ready for a real commitment, but social media is killing their relationship.
Bridgit and James battle with infidelity, finances, a 20-year age gap and keeping secrets. The elephant in the room is the size of a house, and they need Judge Toler's help to decide whether their love is worth fighting for.