Coppelion
Future
The girls encounter a man searching for his missing child. Hearing that the child may have wandered into a dangerous area, the girls rush to find the child before it's too late.
Aoi's careless action results in her being captured by the 1st Division. Realising that the enemy is actually after the Coppelion and not the survivors, Ibara tries to rescue Aoi, only to be knocked unconscious by one of the men.