Copper
Surviving Death
In 1864, Detective Kevin Corcoran seeks to defend the rights of the weak, and investigates the murder of a young Five Points girl.
Husbands and Fathers
A figure from Corcoran's past returns to Five Points who may have information about his family.
Corcoran finds clues about his daughter's death and a personal link to an infamous woman.
A gang scheme to rob the wealthiest families in New York at a fundraiser is uncovered, and Corcoran must ensure the safety of its patrons. Tensions mount between the detectives and their superiors as they prepare to protect New York's elite.
Corcoran and O'Brien are charged with solving a peculiar double murder. As the detectives weigh the evidence and interview witnesses, it becomes apparent that affairs and deception come together in a surprising case of revenge gone wrong.