Cops Who Kill
Will Mellor is joined by experts to try to unravel how and why a police officer switches from law enforcer to lawbreaker, and how they were finally brought to justice.
Keith Farquharson
Will Mellor leads a team of specialists to investigate the horrific case of ex-traffic cop Keith Farquharson, who was found guilty of killing his wife Alice in 2019.
Will Mellor and a team of specialists investigate the case of Karl Bluestone, who murdered his pregnant wife and two preschool children in 2001 by using a claw hammer.