Couples Therapy
Couples Therapy Begins
Dr. Jenn Berman welcomes celebrity couples to an intensive relationship therapy.
Opening Up
DMX and his ex-wife have an intense fight; trouble for Angelina ("Jersey Shore") and boyfriend Chris.
Tashera struggles to keep DMX from quitting; Linda Hogan's trust is put to the test.
DMX reunites with his estranged mother; a trip to an engagement ring store stirs romantic feelings in Vienna.