Cowboy Bebop
A ragtag crew of bounty hunters chases down the galaxy's most dangerous criminals; they'll save the world for the right price.
Cowboy Gospel
After getting shortchanged on a bounty, Spike and Jet head to New Tijuana on the trail of another mark, but they're not the only ones.
Venus Pop
While chasing a bounty on a one-handed Venusian bomber, Jet and Spike grapple with rising interpersonal tensions, exacerbated by Spike's secret past.
Dog Star Swing
Jet needs to buy his daughter a birthday present; to get it, he and Spike track a potential bounty to a brothel, but Spike has his own agenda.
After eco-terrorists screw up her attempted shakedown, Faye enlists Spike and Jet to help her bring them in for the bounty.
Jet reunites with his ex-partner to track down a recently released criminal; while he's away, Spike and Faye try to pick up a quick job.
When the Bebop needs repairs, Jet sends Spike to chase down a tip on a phantom bounty to cover the cost, leaving Faye to supervise the mechanic.