Coyote Ragtime Show
Detective Angelica Burns is on the hunt for the elusive criminal known as Mister, but she's not the only lady on his tail.
The Girl from the Pirate Hideout
Mister and his gang cross paths with Pirate King Bruce's daughter, who decides she'll join the Coyote; Angelica closes in on Mister.
A certain preacher has a grudge against Mister and isn't looking to forgive, even though the fugitive begs him to join the Coyote's crew.