Crikey! It's the Irwins
Terri, Bindi, and Robert Irwin carry on Steve's legacy through their work at the Australia Zoo and their world travels. They strive to bring people closer to animals and continue the proud tradition of conservation that Steve championed.
Steve's Legacy Continues
After months of training with Steve Irwin's best friend Wes, Steve's son Robert takes the final step in his journey to feed Graham, a huge crocodile at the zoo's famous Crocoseum.
Tiger Eyes
Hunter the Sumatran tiger is blind and must be sedated for his annual eye check-up. Also, the keepers prepare young giraffe Scarlett for a trip to South Australia, reuniting her with family.
Terri, Bindi, and Robert prepare research vessel Croc One for a mission to release an endangered sea turtle back to the wild; Scarlett the giraffe reunites with her grandmother; Grub the wild echidna is released from the Zoo's Wildlife Hospital.
Robert follows in Steve's footsteps and wrangles Utah, a highly venomous King Cobra; a vet from the zoo's hospital, Dr Amber, visits Tandora to care for wild koalas; an old injury flares up for Bruce the brolga.
Robert helps out with a health check for the zoo's unusual looking alligator snapping turtles. Meanwhile, Terri and Bindi welcome seven new lemurs from the United States.
The Irwins travel to South Africa where Terri helps release a wild leopard, Bindi learns from all-female anti-poaching squad The Black Mambas, and Robert attempts to photograph Africa's big five game animals.