Crossbones
The Devil's Dominion
Pirates working for the legendary, but supposedly dead Blackbeard, steal an important device from the HMS Petrel.
Blackbeard and Lowe try to rescue Kate before she reveals the island's location to William Jagger; Lowe learns that Blackbeard has an ulterior motive for keeping him around.
Lowe plans to reveal Blackbeard's attack plan to William Jagger, but realises he might be an even greater danger than the commodore.