Crossing Swords
Good-hearted peasant Patrick lands a position as a squire at the castle, but his dream job turns into a nightmare when he realises that his beloved kingdom is run by crooks and fraudsters.
Hot Tub Death Machine
Patrick's excitement to start his new squire job is quickly dampened when he is placed in charge of deciding who to execute as part of King Merriman's publicity stunt.
When Patrick scores highly coveted tickets to a kraken-watching cruise for his parents, he sees an opportunity to impress his hard-to-please father.
As a string of high-profile assassinations rock the kingdom, the headstrong Princess Blossom returns home from school to attend a giant music festival.
As the only uncut squire, Patrick is horrified to learn that he will need to undergo a circumcision to keep his job; as Blossom celebrates the arrival of her first period, she learns she will soon be forced into a chastity belt.