Crowned in a Hundred Days
After a beloved king unleashes a brutal massacre, Ming loses everything and vows revenge. But as he sets out to kill the tyrant, he discovers the true King Lie has been forced from his own body. With only 100 days left to reclaim the throne, the king and his would-be assassin must join forces to expose an impostor before the kingdom falls into darkness.
Xiaoming comes up with the brilliant idea of ​​creating a special menu in honor of King Lie.
Head Chef Ramsay wants to uncover the secret behind Xiaoming's recipe and sets a trap for him.
Xiaoming must prove he memorized the entire spellbook, but his stiff neck won't make it easy.