Cunning Single Lady
Ae-Ra seeks revenge after discovering that her ex-husband Jung-Woo, whose business struggled during their marriage, has made a fortune.
Now that Jung-Woo's efforts to build a successful business have finally paid off, his ex-wife Ae-Ra decides she wants him back in her life.
After three years apart, Jung-Woo and Ae-Ra run into each other at the police station. He is now a wealthy CEO and she is a struggling divorcée.
Ae-Ra dreams of getting the perfect revenge on Jung-Woo, and decides to find work at his company as an intern.
Ae-Ra is accused of industrial espionage after her employee card goes missing, and Jung-Woo comes to her rescue.
The project involving the restaurant of Ae-Ra's parents is a huge success, but there's panic when a customer claims the food made him sick.