Curse of Akakor
The Missing Explorers
A team of investigators travels to the Amazon to search for three missing explorers who disappeared while looking for the lost city of Akakor; their search uncovers disturbing rumours of murder.
Assassination in Rio
Investigators head to Rio de Janeiro where German journalist Karl Brugger was shot to death in broad daylight. And in the jungle, a violent flood threatens to derail the search for Akakor.
Sandy Reed, the sister of missing explorer John Reed, joins in the search for her brother's remains. And the team attempts a risky descent down a treacherous cliffside to find the entrance to one of the lost cities.