Cursed Films
A series of untimely deaths connected to the making of the "Poltergeist" films inspire rumours that the production is cursed; suspicions are stoked by rumours that real human skeletons were used during the making of the film.
Years after actor Bruce Lee's mysterious death is attributed to the Lee Family Curse, his son Brandon's life is cut short due to a tragic on-set accident during the making of "The Crow."