Customized Lover
High-end jewelry designer Chu Yi finds his world turned upside-down after mysterious bar waiter Lu Xiao suddenly crashes into his life. What begins as a fleeting attraction quickly spirals into an intense, volatile romance, complicated by Lu Xiao's traumatic past and Chu Yi's growing possessive obsession. Amidst career crises and the haunting memories of a lost first love, Chu Yi and Lu Xiao struggle to break free from their pasts, especially when old acquaintances continue to appear in their lives and threaten to derail the progress they've made to move on. Can Chu Yi prove that he actually loves Lu Xiao, and can Lu Xiao find a way to let Chu Yi into his heart? Or will Chu Yi's extreme jealousy and Lu Xiao's skittish avoidance ultimately prevent them from being together?