Cybersix
Cybersix's arch-enemy, Doctor Von Reichter, creates a new creature named Terra, and his son Jose releases it into the city.
Meridiana's Private Detective is forced to find and capture Cybersix to rescue his younger sister after Jose kidnaps her.