Dances with the Dragons
Calamitous Song of Jushiki and Swords
Jushikiists Gigina and Gayus struggle to make ends meet due to Gigina's spending and pay cuts. They learn about a series of murders involving Jushikiist victims.
The Cardinal's Celebration
Gigina and Gayus receive a mission to protect Cardinal Mouldeen, who's in town as a tourist, but things don't seem to quite add up and they become suspicious.
Gayus is visited at the hospital by Mouldeen and Helodel in what appears to be a gesture of friendship, but the mood changes quite abruptly.
Gayus and Gigina are locked in a battle against Mouldeen's men before another familiar, but even more formidable, foe emerges.
A string of attacks by Magatsushiki raises concerns within the city; Gayus and Gigina are dragged into the escalating situation.