Renowned trials rider Danny MacAskill returns to San Francisco, five years after plans to film there were derailed by a career-changing injury.
Against the clock
Some of the spots Danny wants to feature require permission to use. Even though he's been given permits, they come with a time limit, so the pressure is on to land his tricks as the clock ticks down.
After a troubling few days, the crew head to one of San Francisco's iconic steep streets, where Danny digs deep and looks to two high-consequence tricks to get the project back on track.
Danny's high-quality control raises a challenge as a second opportunity at Alcatraz hangs over him. Danny attempts to land a front flip for the big finale of the film.
With time in San Francisco running out, Danny puts his body on the line and tests the limit of his abilities to have one final crack at landing his front flip at Alcatraz.