Daredevil: Born Again
Matt Murdock finds himself on a collision course with Wilson Fisk when their past identities begin to emerge.
Heaven's Half Hour
Longtime rivals Matt Murdock and Wilson Fisk attempt to move past their darker personas to serve New York, but their pasts resurface, reintroducing the world of Daredevil.
Matt Murdock takes on a new client, Hector Ayala; this local hero from the Heights is more than he claims to be; Fisk learns the power of optics in his new and very public role.
The Hollow of His Hand
The trial of Hector Ayala begins; Matt Murdock takes on the system to defend an innocent man; Wilson Fisk's old business associates grow restless in their desire to claim his vacant mantle as Kingpin of Crime.
Fisk's former associates start a gang war for his territories; Cherry manages to get Torres to appear at Hector's trial; intimidated by the police, he commits perjury by declaring that he had never been assaulted.
A day in the life of Matt Murdock gets unexpectedly intense, forcing him to team up with a familiar face.
A masked serial killer by the name Muse terrorises the streets of New York, turning victims into grotesque works of street art; Matt Murdock and Mayor Fisk both know: the city needs a saviour.