Dark Heart
Devoted to his work, DI Will Wagstaffe is also a man haunted by his past. With his team in the City of London police force, they investigate a series of horrifying attacks and murders.
During a heatwave, DI Will Wagstaffe and his team investigate what turns out to be a series of horrifying and brutal attacks on accused, but unconvicted paedophiles.
As the team delve deeper into the mysterious poisonings, attempts to cover up the supply chain signifies to Staffe that those responsible have a powerful influence.
A young woman is found murdered in an East London church, and DI Will Wagstaffe must establish if it's the work of her recent stalker or if the answer is more complicated.
When a prime suspect in the Suzy Moyland murder case is discovered dead in the same East London church, Staffe finds himself at a crossroads. Is this the sad act of a devastated partner or simply a cowardly exit by a guilty murderer?