Dates That Made History
The series explores world history by looking back on some of the most important events. Hosted by historian Patrick Boucheron.
An examination of the Hiroshima operation and how it was regarded as a large-scale scientific experiment by the US.
An examination of Angkor's ancient ruins and the limited information available about the lost civilisation.