David and Olivia?
I'm Got Boots On
A businessman on the way to salvage his relationship finds a naked woman hiding in his car.
Just Get Out!
Olivia's story begins to fall apart, and David is forced to decide if he wants to end her trip early.
David and Olivia are tasked with making a pretty big decision once when their journey comes to end, which is closing in.
David and Olivia try to hide out in Los Angeles, but trouble ends up finding them and then a new adventure begins.
Olivia must re-connect with her past when David gets into a dangerous situation.
David questions his decision to come to Los Angeles after his disappearance from Scotland creates problems.