D Cide Traumerei
Cocoon Thread
One of Ryuhei's classmates is suffering from an abusive father and stifling home life. She turns to a mysterious drug to escape from her problems, but the drug has a connection to the strange world that Ryuhei is investigating.
When a young boy loses his sister to a brutal murder, the Somnium Drops give him a chance to get the revenge he can't get from the justice system.