DC's Stargirl
High school student Courtney Whitmore inspires an unlikely group of young heroes to stop the villains of the past.
S.T.R.I.P.E.
After Courtney has an unexpected run-in with a member of the Injustice Society of America, Pat reveals the truth to her about their history; Barbara is elated when she sees Courtney making an attempt to get along with Pat.
After a dangerous confrontation with a member of the Injustice Society of America, Pat warns Courtney to back down from her attempts to go after them; Barbara makes strides at work.
Courtney sets out to recruit new members to the Justice Society of America; Pat's suspicion is piqued following a bizarre conversation with one of the town's residents.