Dead Reckoning
Murder in the Park
Nineteen-year-old single mother Cheyenne Clough is brutally assaulted and left in a secluded park to die. As police investigate, they discover a trail of blind loyalty and deadly betrayal that may have led to her murder.
Hidden Evil
Twenty-seven-year-old beauty Sherri Jackson vanishes, leaving behind a blood-smeared apartment. As investigators launch a frantic search for Sherri, they discover she was harbouring a dark and violent secret that may have gotten her killed.
A kind and well-liked husband and father, Tom Bragg, is found brutally murdered. His community struggles to think who wanted him dead.
A 33-year-old single mother, Lindsey Wilkins is found shot in the head by an apparent suicide, but when no gun is found, police suspect murder and uncover a trail of secrets and betrayals with a shocking twist puts the case in jeopardy.
In 2014, the scorched remains of a house fire reveal two female victims, Robin Aldridge, 58, and her daughter, Mani, 17. When investigators dig deeper into the women's lives, they uncover a secret online relationship that led to tragedy.
When a popular young mother goes missing, her disappearance is a mystery. After a four-month search, police find her body, and a chilling murder is revealed.