Deadbeat
Kevin "Pac" Pacalioglu is not the average New Yorker; he is rather clueless and definitely short on money, and has a gift that sets him apart; he can see dead people and tries to help them resolve their unfinished issues.
The Sexorcism
Kevin struggles to help a new ghost whose unfinished business involves losing his virginity to an ex-girlfriend.
While helping the ghost of a DVD bootlegger recover the last movie he ever shot, Kevin encounters mafia members looking for the same tape, which just might contain footage of a mob hit.
After Roofie falls for a saleswoman at a clothing store, Kevin must help the ghost of a former employee track down exploitative photos of her taken by the company's sleazy CEO.
In an attempt to reconnect with his boyhood crush, Kevin tries to barter for a special gift by exorcising a haunted orphanage on Halloween.