Deadly Cults
Seventeen-year-old Jennifer Wendorf discovers her parents murdered and sister missing, and the resulting investigation reveals a tangled web leading back to a cult of self-proclaimed vampires.
Police in Kirtland, Ohio, receive a tip about a family of five buried in a barn belonging to a local cult. As they question the cult, investigators discover even more sinister details of power and manipulation leading up to the murders.
FBI agents try to infiltrate a religious cult that is stockpiling weapons, and they learn of torture and murder within.
A student on spring break goes missing after crossing the Mexican border from Brownsville, Texas. The investigation leads to a cult known for practicing witchcraft, led by a former male model.
After three obedient followers die during an intense sweat lodge ceremony, police must determine if their deaths were an accident or if a prominent self-help guru pushed them too far.
To his followers, he's an angel who died and came back to life, but when accidental deaths keep occurring around him, one investigator starts to dig deeper.