Deadwood
A mining town sees crime and corruption in the US due to the area being unclaimed by any state or territory after the civil war. Deadwood brings together those seeking riches and power.
Deadwood is sick with fear. Smallpox is threatening to engulf the town, but no one is well enough to go for medicine. Meanwhile, Swearengen is after Alma's gold claim.