Dear England
Gareth Southgate faces up to years of hurt to take the team and nation back to glory.
With the England team at an all-time low, Gareth Southgate becomes the new manager; haunted by his own penalty miss, Southgate transforms the squad's mindset with a radical new approach.
Defeat brings division as fans accuse Gareth of prioritising politics over performance. With a controversial World Cup in Qatar ahead, the team must focus on winning.
Euro 2024 begins with England as favourites. Southgate makes challenging changes, trusting a new generation. When the team struggles, pressure mounts and he questions his legacy.