Death Parade
Death: Seven Darts
A young couple appear in the Quindecim Bar and learn they must play a game for their souls.
A college student named Shigeru Miura and an amnesiac girl play a game involving bowling balls tied to each others' feelings.
A TV personality comes to the bar and believes it to be an elaborate reality show.