Demons and Saviors
Investigates the conspiracy behind Christina Boyer, the woman convicted of murdering her three-year-old daughter. Thirty years into a life sentence, Christina still proclaims her innocence.
The Poltergeist Girl
Before Christina Boyer gets convicted of murder, she is a child media sensation for apparently moving objects with her mind. Nearly 40 years later, the key to her innocence or guilt may lie in her youth.
Who Killed Amber Bennett?
As investigators search for answers, Christina Boyer's small southern town demands justice and is quick to accuse the 'Poltergeist Girl' of murder.
After 30 years in prison, Christina finds hope in an eclectic group of amateur sleuths called 'Team Tina'. As the group tries to uncover new evidence to prove her innocence, they are met with firm opposition from the people who put her away.