Deputy
Graduation Day
When Los Angeles' newly elected sheriff dies, Bill Hollister is suddenly propelled into the role as head of one of the largest police forces in the world.
Outlaws
As he struggles to come to terms with the new responsibilities of his role as sheriff, Bill refuses to stay out of the field when a criminal to whom he is personally connected resurfaces; two new deputies come into the picture.