Designated Survivor
When a bomb kills the president and other top politicians, demure Cabinet member Tom Kirkman must suddenly take the reins of a government in chaos.
Kirkman learns who is behind the attack and needs to grapple not only with the prospect of war, but brewing domestic troubles as well. Kirkman taps Emily to monitor the domestic situation, while Alex may be in for more than she bargains for when she seeks out help from Hookstraten.